Новини
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
28 березня 2024 року у Шаргородському КУ ІРЦ відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами Івашковецької гімназії учня 6 класу Дончевського Максіма Олександровича. На засіданні були присутні:
Голова засідання: заступник директора з навчально-виховної роботи Пилипчук Т. П.
Секретар: педагог соціальний – Шведюк Л. Ю.
Члени комісії:
1. Іщенко Г. І. – практичний психолог, класний керівник 6 кл., асистент вчителя;
2. Ковальчук Л. В. – асистент вчителя;
3. Нагнатова О. П. – асистент вчителя;
4. Андрійчук С. Я. – сестра медична;
5. Куцолапська А. М. – директор КУ ІРЦ;
6. Музика Л. А. – консультант КУ ІРЦ;
7. Дончевська Я. В. – мати дитини.
Савицький В.В. - директор
На порядок денний було винесено питання про хід виконання ІПР учня 6 класу Івашковецької гімназії Дончевського Максіма Олександровича.
Члени команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами обговорили хід виконання індивідуальної програми розвитку Дончевського Максіма Олександровича за звітний період І семестр 2023-2024 навчального року. Кожен учасник засідання висловив свою думку щодо проведеної роботи. Керівник команди учасників психолого-педагогічного супроводу Пилипчук Тамара Петрівна підвела підсумки результатів виконання ІПР. Вона підтвердила, що рівень виконаної роботи є позитивним і запевнила, що команда психолого-педагогічного супроводу буде і надалі працювати над рядом ще не виконаних повністю завдань. Директорка КУ ІРЦ Куцолапська Альона Михайлівна підтвердила, що після обговорення питання про вивчення стану реалізації інклюзивного навчання яскраво видно, що залучення дитини з особливими потребами до такої форми навчання позитивно впливає на соціально – емоційну сферу, фізичний та творчий розвиток, більш прихильніше ставлення до нього учнів класу. Найбільшим успіхом учня є те, як зазначають вчителі, що він не помічає своєї відмінності між однолітками, вільно з ними спілкується, бере участь у громадському житті свого класу. Отже динаміка розвитку та навчання даного учня є на сьогоднішній день задовільною та позитивною.
В кінці засідання було прийняте рішення про те, що кожному учаснику команди психолого-педагогічного супроводу потрібно продовжувати працювати над виконанням завдань ІПР відповідно до результатів освітньої діяльності та подолання проблем стосовно незасвоєних знань, умінь, навичок, а також при цьому тісно співпрацювати з батьками дитини.
04.04.2024 | Aдмін