Сайт

Івашковецького ЗЗСО

І-ІІІ ступенів

герб школи
ЛАСКАВО ПРОСИМО
 
Головна » Прозорість та інформаційна відкритість » План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

 

 

СХВАЛЕНО

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

 

протокол засідання педагогічної ради

Директор         підписано Василь Савицький

Івашковецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів

 

11.01.2021 року  №08

22.01.2021року наказ №16-о

 

 

 

 

 

 

План заходів із запобігання та протидії булінгу (цькування)

у Івашковецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Шаргородської  міської ради на 2021 рік

Завдання

Заходи

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальні

1.       

Нагадування батьківській громаді про ознаки,  види булінгу (цькування) та його прояви в учнівському серед͔͕овищі та способи попередження цього явища

 

Оновлення інформації – пам'ятки на сайті закладу освіти для батьків «Шкільний булінг (цькування). Як припинити третирування дитини в школі та допомогти їй»

Батьківська громада учнів закладу освіти

Січень

Заступник директора з ВР

2.       

Формування у членів педагогічного колективу вміння запобігати негативним явищам та освоєння методів налагодження взаємодії

«Профілактика негативних явищ у учнівському середовищі. Як поліпшити ефективну співпрацю в шкільному колективі»

Педагогічні працівники

Січень

Адміністрація закладу, практичний психолог, соціальний педагог

3.       

Актуалізація знань та практичних навичок розпізнавання ситуації булінгу (цькування) та своєчасно і правильно реагувати на його прояви в освітньому середовищі

Проходження навчання за програмою курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

Новоприбулі до школи

педагогічні працівники

Січень

Педагогічні працівники

4.       

Актуалізація проблеми булінгу (цькування), висвітлення особливості даного явища в учнівському колективі, ознайомлення та розширення знань учнів закладу освіти з поняттям «булінг (цькування)», «шкільний булінг», його прояви

Тренінги-диспути «Булінг це… Види та способи його недопущення»

Учні 2-11-х класів

Протягом року

Соціальний педагог, класні керівники


5.       

Створення позитивного емоційного настрою в колективі, почуття комфорту

Перегляд відео-презентацій, відеороли-

ків «Толерантність. Толерантне спілкування»

Учні 5-11-х класів

Протягом року

Класні керівники

5-11-х класів

6.       

Профілактика негативної поведінки у дітей та підлітків, визначення проявів булінгу (цькування) вдома та в учнівському середовищі

Індивідуальні консультації для учнів і батьків із проблеми попередження булінгу вдома та в освітньому середовищі

Учні 1-11-х класів та батьки

Протягом року

Практичний психолог, соціальний педагог

7.       

Усвідомлення та дотримання Правил поведінки здобувачів освіти в закладі освіти учасниками освітнього процесу

Повторення Правил поведінки здобувачів освіти в закладі освіти

 

Учасники освітнього процесу

Січень-лютий

Адміністрація,

учасники освітнього процесу

8.       

Формування доброзичливих стосунків та ефективної взаємодії в класному колективі

Перегляд відеороликів, години спілкування з теми «Дружба – це…», «Я вмію дружити», «Ми дружній клас»

Учасники освітнього процесу

Січень-лютий

Адміністрація,

учасники освітнього процесу

9.       

Створення позитивного емоційного настрою в колективі, почуття комфорту, згуртованості учасників освітнього процесу

Просвітницька робота «Як бути однією командою»

Учні 4-11-х класів

Січень-лютий

Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники

4-11-х класів

10.   

Формування навичок зняття емоційного напруження, розуміння емоційного стану оточуючих людей

Години спілкування «Емоції, які вони бувають?», «Як подолати негативні емоції», «Конфлікти та шляхи їх вирішення»

Учні 3-11-х класів

Протягом року

Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники

3-11-х класів

11.   

Формування в учнів ключових компетентностей, необхідних для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості, формування соціальних навичок та позитивного емоційного настрою

Залучення здобувачів освіти до гуртків, факультативів, різноманітних секцій

Учні 1-11-х класів

Протягом року

Класні керівники

1-11-х класів, заступник директора з ВР, соціальний педагог

12.   

Актуалізація власних побоювань, стереотипів поведінки та усвідомлення прав і обов’язків, відповідальності за своє життя та вчинки

Години спілкування «Правова свідомість, правова поведінка, відповідальність за своє життя»

Учні 1-11-х класів

Березень, жовтень

Соціальний педагог, класні керівники

1-11-х класів

13.   

Усвідомлення прав та обов’язків учнями закладу освіти, відпрацювання навичок спілкування в можливих конфліктних ситуаціях

Залучення представників ювенальної поліції до спільних заходів проти булінгу «Не допускай проявів булінгу над собою та іншими»

Учні 7-11-х класів

Протягом року

Заступник директора з ВР, соціальний педагог


14.   

Вивчення рівня згуртованості учнівських колективів закладу освіти, сформованості соціальних навичок та прийняття відмінностей однокласників

Спостереження за поведінкою учнів під час освітніх занять та на перерві

Учні 1-2-х класів

Листопад

Соціальний педагог, класні керівники

1-2-х класів

15.   

Вивчення рівня згуртованості учнівських колективів закладу освіти, сформованості соціальних навичок та прийняття відмінностей однокласників

Соціометричне дослідження класних колективів

Учні 3-11-х класів

Березень, жовтень

Соціальний педагог, класні керівники

3-11-х класів

16.   

Створення позитивного емоційного настрою в колективі, почуття комфорту, згуртованості класних колективів

Тренінгові заняття на згуртованість класних колективів

Учні 1-11-х класів

Квітень

Соціальний педагог, класні керівники

1-11-х класів

17.   

Формування толерантного ставлення один до одного та повага до своїх особистих кордонів та кордонів інших

Лекція-диспут «Особисті кордони: як їх окреслити та зберегти»

Учні 5-11-х класів

Травень

Практичний психолог, соціальний педагог

18.   

Поширення знань та практичних навичок щодо збереження фізичного та психічного здоров’я

Проходження навчання за програмою «Фізична безпека та протидія насиллю» у рамках комплексного курсу з безпеки «Курс-100» Міжнародного освітнього центру Safety Park

Учасники освітнього процесу

Травень-вересень

Класні керівники

1-11-х класів

19.   

Нагадування про формулу дружнього спілкування в освітньому колективі, в основі якого повага та толерантність

Години спілкування «Повага та толерантність-основа дружнього спілкування»

Учні 1-11-х класів

Вересень

Соціальний педагог, класні керівники

1-11-х класів

20.   

Актуалізація та обговорення проблеми домашнього насильства з батьківською громадою щодо проявів та способів недопущення цього явища

Батьківські збори «Ми є прикладом для наших дітей ( профілактика домашнього насильства)»

Батьки учнів

1-11-х класів

Вересень

Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники

1-11-х класів

21.   

Ознайомлення батьківської громади з видами булінгу (цькування), його проявами в учнівському середовищі та способами недопущення явища

Оновлення інформації щодо профілактики булінгу (цькування) на сайті школи

Батьки та учні 1-11-х класів

Вересень

Заступник директора з ВР, практичний психолог, соціальний педагог

22.   

Створення позитивного емоційного настрою в колективі, почуття комфорту, згуртованості класних колективів

Загальношкільна акція «Долоньки толерантності»

Учні 1-11-х класів

Жовтень

Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники

1-11-х класів


23.   

Висвітлення поняття «булінгу (цькування)», «види булінгу», «шкільний булінг»; оптимізація стосунків у освітньому середовищі

Оформлення інформаційних стендів для батьків

Учні 9-11-х класів

Жовтень-Листопад

Практичний психолог, соціальний педагог

24.   

Розвиток навичок безконфліктного спілкування серед учасників освітнього процесу

Тренінгові заняття «Як налагодити взаємодію в колективі»

Учні 1-11-х класів

Грудень

Практичний психолог, соціальний педагог

25.   

Профілактика негативних проявів поведінки у дітей та підлітків, визначення проявів булінгу (цькування) вдома та в учнівському середовищі та способи недопущення

Загальношкільна акція «День рожевої сорочки»

Учні 5-11-х класів

Грудень

Практичний психолог, соціальний педагог